Wednesday, January 26, 2022

Mina mål i livet uppsats

Mina mål i livet uppsats



Mina mål i livet Uppsats Bra uppsatser, mina mål i livet uppsats. Få anpassad uppsats från:. Jag vill vara en framgångsrik och affärsman och en kärleksfull partner till den person som jag ska gifta mig med. Allt var perfekt och glatt, det är några små bråk ibland men vi lyckas ändå säga förlåt och komma tillbaka på rätt spår. Jag kommer att klättra och ta itu med vilket eller alla hinder som finns mellan mig och den framgången.





Vad är mina mål i livets uppsats



Jag vet att alla borde ha ett mål i sitt liv som de strävar efter att nå. Jag personligen har många mål som jag skulle vilja nå genom hela mitt liv. För det första skulle jag vilja gå på college när jag är klar med gymnasiet, för det andra vill jag alltid behålla Gud först i mitt liv, för det tredje vill jag bara nå alla mina önskade mål. Mitt första mål är att gå på college. När jag kommer ut från skolan skulle jag vilja gå till Mina mål i livet uppsats University, i Nashville, TN. Jag vill gå i skolan för att bli psykiater och även studera musik. Jag gillar att hjälpa och ge människor goda råd för att hjälpa dem med deras liv. Jag skulle älska att studera musik eftersom jag har älskat musik praktiskt taget hela mitt liv. Jag älskar att göra min egen musik och skriva också. Jag älskar att sjunga med mig och gillar musik.


Mitt andra mål är att alltid hålla Gud först. Jag lärde mig att du inte kan göra något utan honom, mina mål i livet uppsats. Hur mycket du än försöker, eller hålla honom utanför, så kan du inte. Gud är en stor del av livet och jag tar honom med mig vart jag än går. Det är vad alla borde göra. Mitt tredje mål är att bara nå alla mina önskade mål. Om jag når alla mina mål, mina mål i livet uppsats, Jag skulle bli en stor framgång i mitt liv. Jag skulle vilja hjälpa till och ge pengar till välgörenhet. jag skulle älska att hjälpa alla. Det är ett av mina främsta mål i mitt liv. Sammanfattningsvis vet du att en sak med mig jag gillar att hjälpa människor.


Jag ger respekt till alla jag kan. En sak jag säger är, "man måste ge respekt för att få det. Om jag inte hade musik så vet jag inte var jag skulle vara, mina mål i livet uppsats. Det är precis så mycket jag älskar musik. Jag vill bara nå alla mina önskade mål. Fortsätt läsa den här uppsatsen Fortsätt läsa. Växla navigering Mina mål i livet uppsats. Sparade uppsatser. Ämnen i papper. Exempel uppsatser. Vilka är mina mål för livet. Fortsätt läsa den här uppsatsen Fortsätt läsa Sida 1 av 1. Nästa sida.


Fler uppsatser:. APA MLA Chicago Vilka är mina mål för livet. I MegaEssays. com, 31 december, MegaEssays, "Vilka är mina mål för livet. html användes 7 januari,





uppsatsköp



De kommer att leda denna värld in i nästa generation. DaVita, min nuvarande arbetsgivare, erkände nyligen mina akademiska prestationer och karriärprestationer. De belönade mig med Redwood-stipendiet, som är ett generöst akademiskt stipendium som ges till ett fåtal anställda med enastående akademiska och karriärrekord. Hela summan är avsatt för att betala för mina doktorandstudier, med början våren Att välja karriär efter gymnasieexamen är mycket viktigt om jag vill uppfylla mitt mål i livet. För att bli framgångsrik i livet är utbildning en nyckelpunkt för att uppnå det. Många högbetalda jobb kräver en gymnasieexamen samt en examen som är resultatet av att gå på college. Efter att ha avslutat gymnasiet har jag för avsikt att registrera mig vid antingen University of California, Los Angeles eller gå till Pima Medical Institute.


Musik har alltid varit en av mina passioner i livet. Instruktörer av god kvalitet är vad samhället behöver för att få detta land att blomstra. Ändå har jag hört många kontroverser om vad en effektiv lärare egentligen är. Även om detta var skrämmande, gav det mig mer beslutsamhet att arbeta mot mitt mål. Jag tycker att det är något anmärkningsvärt. Jag är också intresserad av yrket på grund av hur mycket jag kommer att kunna hjälpa barn. Några av utmaningarna med en barnsköterska är att jag kommer att behöva gå på college ett tag. Jag tror i slutändan att all min skolgång, hårda arbete och skulder kommer att vara värt det i slutändan. Jag hoppas att jag ska kunna utföra mitt drömjobb genom att bli barnsköterska. Det finns många saker som jag redan vet om en barnsköterska. I gengäld kommer jag att bidra till universitetet som en person med ledaregenskaper som tar initiativ och tycker om att delta i skolevenemang.


I många år har jag velat bli barnmorska, och Ivy School of Nursing sticker ut som premiuminstitution för sådan utbildning. Universitetets närhet till många sjukhus kommer att göra mig bekant med patienter och sjukhusliv, vilket ger mig bästa möjliga utbildning. Som individ kommer jag att trivas i den intima och familjära miljön på sjuksköterskeskolan, en av Ivys minsta skolor. När jag kom från en liten gymnasieskola blev jag mycket imponerad av mitt besök på campus, där jag lade märke till de nära relationerna mellan professorerna och studenterna och den starka familjekänslan inom sjuksköterskeskolan. Hon har varit med om operationer och många infektioner och hon var alltid tvungen att ge sig själv hopp genom att vara ambitiös. Hon fortsatte att leva livet så normalt som möjligt för att motverka rädslan för att dö; det gjorde hon genom att hålla hoppet om att bli läkare vid liv.


En annan aspekt av hennes förmåga att övervinna rädslan för att dö var kärleken och stödet från familjen. De motiverade henne och uppmuntrade henne att leva så normalt som möjligt genom att låta henne behandlas på samma sätt som hennes andra syskon. Hemsida Mina mål i livet Essay. Mina mål i livet Uppsats Bra uppsatser. Öppna dokument. Uppsatsprov Kontrollera skrivkvalitet. Mina mål i livet är i slutändan att nå framgång i livet. Mina mål är att också ha lycka, välstånd på alla områden i mitt liv, och friheten och friden inom mig för att kunna genomföra mina mål.


Mina mål är också starkt påverkade av de svårigheter som mina föräldrar har fått utstå, som att bli förlöjligade för det enkla faktum att de var invandrare, den extremt svåra tid de genomlevde på grund av arbetslöshet och att leva i fattigdom, och den låga utbildningsgraden de fick från deras länder. Mina mål är så viktiga för mig eftersom jag ser det som en väg ut från att knappt klara mig, ut ur ett svårare liv. Mina mål består i att jag är den första personen på min mammas sida som någonsin tog examen från mellan- och gymnasieskolan. Mina mål är också att göra mina föräldrar stolta över sin dotter, en dotter som kommer att ge dem ett bekvämare liv, ett liv som inte är fyllt med sådan smärta. Efter att ha sett min mamma lida av en leverinfektion som gjorde att hon blev sjuk till sjukhusvistelse, lovade jag mig själv den dagen att jag aldrig ville att någon skulle känna sig så sjuk som min mamma gjorde.


Ingen förtjänar att gå igenom så mycket lidande. Min dröm och passion är att studera biologi vid GREAT Bethune-Cookman University och att bli en läkare som inte bara kommer att hjälpa mitt samhälle här i Amerika utan också för mina familjer i …visa mer innehåll… Medan jag är på college är mitt mål att få högsta möjliga akademiska utmärkelser. Jag planerar att göra detta genom att ägna min tid åt att studera och ta mitt kursarbete på största allvar. Allt var perfekt och glatt, det är några små bråk ibland men vi lyckas ändå säga förlåt och komma tillbaka på rätt spår. Vi blir upptagna för det mesta på grund av våra företag, men vi glömmer aldrig att ta väl hand om vår familj. Nu när vi är gamla är vi fortfarande tillsammans och jag är väldigt tacksam för att Gud har gett mig alla välsignelser jag har, speciellt en partner som du.


Det finns inget annat sätt jag skulle vilja ha mitt livs historia skriven. Allt som har hänt mig är perfekt och helt rätt. Mitt slutmål i livet är att hitta någon som älskar, accepterar och tror på mig. Jag vill vara en framgångsrik och affärsman och en kärleksfull partner till den person som jag ska gifta mig med. Jag kommer att göra mitt bästa för att uppnå mina mål att ha en familj och vara en ansvarsfull förälder för mina framtida barn. Jag ska starta ett litet företag och få det att växa. Jag kommer också att hjälpa mina föräldrar och ge dem tillbaka all kärlek och stöd de har gett mig.


Min framtid kommer att vara ljus eftersom jag tror att Gud kommer att ge mig alla mina hjärtans önskningar så länge jag kommer att behålla min tro och kombinera den med tålamod och hårt arbete. Jag vet att alla kommer att uppfylla sina drömmar bara genom att tro på sig själv. Precis som jag borde ingen sluta drömma, men drömmen ska åtföljas av planer. Att vara en disciplinerad individ kommer också att hjälpa mig att nå mina mål. Oavsett vad min framtid har för mig kommer jag aldrig att sluta sträva efter att bli ett bättre jag. Även om jag kommer att få en annan väg, kommer jag alltid att gå tillbaka till det spår där jag är mitt sanna jag. Jag kommer att förbli jordad och jag kommer aldrig att glömma rötterna till min framgång.


De människor som stöttade mig och vägledde mig kommer alltid att vara en del av den jag kommer att vara i framtiden, och mina uppnådda mål kommer säkerligen att bli vittnesbörden om mitt handarbete. Köp uppsats Betala för uppsats Skriv min uppsats Läxskrivning Hjälp Uppsatsredigeringstjänst Uppsatsskrivande Hjälp Skriv min högskoleuppsats Gör min uppsats Terminuppsats Skrivtjänst Kursskrivtjänst Skriv min forskning Uppsats Skrivhjälp Uppsatsskrivning Hjälp. Logga in Beställ nu. Ring nu! Beställ nu. Söka efter:. Beställ nu! Få anpassad uppsats från:. Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Fördelar med att studera lokalt".


Skrivet av akademiska experter med 10 års erfarenhet.

No comments:

Post a Comment